קורס ספרדית למתחילים

  • מעל 4  שעות של סרטונים.
  • חוברת לימוד עם הסברים מפורטים. (קובץ Pdf להורדה).
  • מעל 280 שאלות תרגול.

מטרת הקורס: פיתוח יכולת לתקשר באופן בסיסי עם דוברי ספרדית

הקורס מתוכנן להכין את התלמיד לנהל שיחות בסיסיות על מצבים אופיינייים לטיול, תוך כדי נלמד דיקדוק כולל תחביר, שימוש בשמות עצם ,שמות תואר והטיית הפעלים.

הקורס מיועד ללימוד ספרדית בסיסי וגם למטיילים שרוצים להסתדר באופן עצמאי, שהשפה לא תהיה מכשול בהתנהלות מול המקומיים.

בקורס נלמד איך להציג את עצמנו, לספור, פעלים מרכזיים בשפה, לתאר את עצמנו, התמצאות במקום, פעלים רגילים ולא רגילים, ולהביע העדפות.

בנוסף, נלמד איך מדברים בספרדית על נושאים מרכזיים בנסיעה כגון: הזמנה במסעדה ובמלון,  אטרקציות, קניית כרטיסים והתמצאות בתחנת אוטובוס, בתחנת רכבת  ובשדה התעופה.

הלמידה בקורס היא באופן עצמאי, שאלות לגבי נושאים בקורס יקבלו תשובה אך ורק בקבוצת הפייסבוק של הקורס. ספנישפלוס יענה על הפניות בנושא הקורס פעם ביומיים בקבוצת פייסבוק של הקורס

הקורס הוא און ליין, הרשמה לקורס היא ע”י רכישת מנוי. המנוי הוא ל-6 חודשים.

הקורס מורכב מלמעלה מ-4 שעות של סרטוני הדרכה, חוברת הדרכה דיגיטלית ולמעלה מ-280 שאלות תרגול און ליין.

 


תנאי שימוש

התנאים המפורטים להלן מהווים תנאי שימוש מחייבים לשימוש באתר של הקורס של ספאניש פלוס מריאנה בר: “ספרדית למתחילים” (להלן: “קורס”) , לשימוש וצפייה בסרטוני הקורס, בחוברת הלימודים של הקורס (להלן: “חוברת הלימודים”) ולשימוש בשאלון התרגול של הקורס (להלן: “שאלון התרגול”). הגלישה באתר והגישה לקורס הינה בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה בלבד. באמצעות רכישת מנוי לקורס מביע כל רוכש המנוי הזכאי להשתמש בקורס ומוצריו את הסכמתו לאמור בתקנון זה. אי הסכמה של רוכש מנוי לאיזה מהתנאים באתר הקורס מחייבת אותו להימנע מעשיית כל שימוש בקורס ומוצרי הקורס.

קרא עוד


לרכישת הקורס לחץ כאן


 

תוכן הקורס

הרחב הכל
1 מ 2
קורס בית הרחב הכל
1 מ 2
סל קניות
שיתוף
התקשרות
דילוג לתוכן